gammo

kitchen & more

Zákaznický servis: +420-728-648-916
Otevírací doba: 08:00-16:00 (Po-Pá)

PRAVIDLA HODNOCENÍ A MODERACE

V tomto dokumentu zveřejňujeme naše informace o zacházení s hodnoceními. Pokud jste si u nás zakoupili produkt a chtěli byste se s ostatními a s námi podělit o svůj názor na produkt, jeho balení, doručení a výkon kurýrní služby, můžete tak učinit s ohledem na následující:

Po sedmi dnech od obdržení zakoupeného produktu zašle naše společnost zákazníkovi e-mail s odkazem, prostřednictvím kterého může zákazník vyjádřit své písemné stanovisko k naší službě, např. názor o produktu, fungování společnosti, servis, kurýrní služba, balení atd. Vaše komentáře jsou vítány, ať už v textu, nebo ve formě hvězdiček (jedna až pět). Upozorňujeme, že falešná hodnocení jsou zakázána.

Recenze a názory přijímáme pouze od zákazníky, kteří si u nás produkt skutečně zakoupili, tedy mají vyřízenou objednávku. Recenze, které dostáváme, jsou zpracovávány na týdenní bázi, před nahráním na naše stránky podléhají interní moderaci, tj. nezveřejňujeme např. obscénní poznámky, které by nás nebo ostatní zákazníky mohly znevážit. Poznámky vyjadřující kritiky budou zveřejněné stejným způsobem, jako pozitivní zpětná vazba od zákazníků, kteří jsou s našimi službami naprosto spokojeni.

Popsaný text nezkracujeme ani nepřepisujeme, ale bereme v úvahu hodnocení při zadávání recenzí, takže pokud  recenzujícího zákazníka říká, že jedna hvězda je nejvyšší, nejlepší hodnocení z pěti dostupných, bude vyhodnoceno v Maďarsku.přepočteno na pět hvězdiček podle systému a naopak. Náš systém bude přijímat zákaznické recenze po dobu 30 dnů po dokončení Vaší objednávky, takže pokud máte názor, prosíme o hodnocení za co nejkratší dobu.

Zákaznické recenze zveřejněné na našich webových stránkách se na našich webových stránkách zobrazují v sestupném chronologickém pořadí podle doby, kdy byly pořízeny (starší recenze najdete posunutím od horní části nejnovějších recenzí dolů). Pokud si přejete, aby vaše dříve odeslané a publikované recenze a hodnocení již nebyly viditelné, dejte nám prosím vědět na kterýkoli z našich kontaktních údajů a my Vaší žádosti vyhovíme.

Při odesílání Vašeho názoru prosím berte na vědomí, že tento způsob vyjádření není součástí procesu zákaznického servisu, takže pokud zákazník od nás očekává písemnou odpověď, tj. pokud chcete podat stížnost, kontaktujte prosím naše kolegy zákaznického servisu na uvedené kontaktní údaje . (Stížnosti, které jsou nedopatřením podané jako stanoviska, budou samozřejmě v rámci našich interních procesů předány našim kolegům ze zákaznického servisu, kteří se stěžovatele samozřejmě obrátí, ale určitě to zabere více času, než nahlásit jejich problém přímo našemu zákaznickému servisu).

PRAVIDLA KUPÓNU 2%

Po každé dokončené objednávce zašleme našim zákazníkům (e-mailem) voucher v hodnotě 2% z celkové částky z hodnoty zboží v realizované objednávce.

Tento kupón:

  • lze uplatnit pouze jednou při další objednávce a pouze stejným zákazníkem do 3 měsíců,
  • nelze převést na jiného zákazníka a nelze je kombinovat s jinými vouchery,
  • musí být použit během procesu placení (zadáním kódu do daného pole), a
  • nelze vyměnit za hotovost, náhradní díly nebo produkty, které nejsou dostupné na našich webových stránkách.

 

Upozorňujeme, že pokud je hodnota objednávky nižší než hodnota poukazu, použije se celková hodnota poukazu.

Tyto zásady moderování jsou platné od 30. května 2022.