gammo

kitchen & more

Zákaznický servis: +420-728-648-916
Otevírací doba: 08:00-16:00 (Po-Pá)

Gammo příběhy: začátky

2024. 02. 29.

Gammo příběhy: začátky

Seděli jsme v dodávce půjčené od mého bratrance na cestě do města Nyíregyháza a zrovna jsme se s kolegou bavili o tom, jakou zkázu dokážou na zadních sedadlech způsobit dvě německé dogy, když mi zazvonil telefon.

Hledal mě Robi, kterému jsme právě vozili jeho šokový chlazovač objednaný za výhodnou cenu. Nebyl si jistý, zda tento stroj vůbec potřebuje, ve skutečnosti ano, ale pouze v případě, že by mohl do kupní ceny vyjednat dopravu zdarma. Byli jsme půl hodiny od Nyíregyházy, opravdu si vybral ideální čas, aby to probral.

Situace klasické teorie her: mám přijmout malou nebo velkou ztrátu? Nechtěl jsem stroj odnést zpět do skladu, vlastně jsem ho ani nemohl odvézt zpět k výrobci, přišel den platby, nezbylo mi nic jiného, ​​než jít do koupě, dodat, vzít peníze a pak se cestou domů vztekat.

 

Jsme v roce 2008. Ti, kteří se tehdy v Maďarsku zabývali obchodem s gastronomickými stroji, pracovali zhruba stejně jako my, maximálně s větším počtem zaměstnanců a jistějším finančním zázemím. Průzkum, příprava návrhu, jednání o kupní ceně a nakonec dodávka, znovu a znovu. Ukázky vaření, boj se stále nižšími nabídkami konkurence, spousta nákladů a stále menší zisk z prodeje.

Po tomto incidentu jsem se rozhodl vytvořit první maďarský internetový obchod pro gastronomický průmysl. V té době to bylo považováno za unikát, přestože jsme my i naši konkurenti již měli webové stránky, na kterých mnoho lidí vystavovalo produktové listy a katalogy. Ale pouze bez ceny s tím, že je nutná samostatná konzultace s každým zákazníkem.

Vytvořili jsme tedy web „nagykonyhaigépek.hu“, na který jsme nejprve nahráli cca. 100, pak 500, později tisíce výrobků s obrázky, detailními technickými parametry a hlavně: s cenou. Pokud se návštěvníkům produkt líbil a přijali cenu, mohli provést objednávku několika kliknutími – i o víkendech nebo uprostřed noci!

Na trhu nastalo pozdvižení! Byl jsem také dotázán, jak si myslím, že mohu jednoduše uvést cenu produktu ve stovkách tisíc forintů, stejně jako kdyby to bylo CD nebo kniha v hodnotě několika tisíc forintů! (V té době to byly hitové články internetových obchodů.) Moje odpověď byla tehdy stejná jako nyní: pokud zákazník najde na webu všechny informace o produktu, které mu sdělíme ústně nebo prostřednictvím prodejce , tak proč nezveřejnit, že všichni zákazníci zjistí, kdy a jak chtějí?

 

Teď to všechno zní legračně, ale před 15 lety to byl revoluční čin a od té doby jsem na to hrdý. Naše obchodní strategie se od té doby nezměnila: prodáváme kuchyňské spotřebiče a nástroje vynikající kvality, které pomáhají našim zákazníkům pracovat za dostupné ceny, prostřednictvím internetu. Náš tým, který se v průběhu let rozrostl na 17 lidí, pracuje každý den na tom, aby našim zákazníkům poskytoval plnou podporu v každé fázi, od objednávky po dodání, od nákupu až po konec životnosti produktu. Dnes nejen v Maďarsku, ale od Německa po Bulharsko, všude s rodilými mluvčími.


Související produkty